Bu alegorik masal, spiritüel geleneklerin anaakım dinlerin baskısı altında yitip gidişini resmediyor. Animasyoncu Halim Yentür, sessiz bir hüzün ve çarpıcı bir bakışla kültür kaybının izlerini sürüyor.