Molly Manning Walker’ın Cannes’dan ödülle dönen filmi, gençliğin ve özgürlüğün hayat dolu coşkusuyla dolup taşarken, kadınlar arasındaki dostluğa ve ilk cinsel deneyimlere samimi bir bakış atıyor. Mia McKenna-Bruce büyüleyici performansıyla bir yıldızın doğuşunu müjdeliyor.