Hırçın mizacıyla bilinen Amerikalı karikatürist Joey Wellman, kızı Elsie’nin öğrenci olarak yaşadığı Paris’teki bir sergiden gelen daveti kabul eder. Şehre kız arkadaşı Lena ile birlikte ayak basmasından kısa süre sonra, kültür şoku yaşar ve bir an önce burayı terk etmek ister.
Çizgi roman tutkunu Alain Resnais, Looney Tunes enerjisiyle dolu çılgın bir kültürler çatışmasına şahit olmak üzere seyirciyi Paris’e davet ediyor. Filmin senarist kadrosunda, Robert Altman imzalı Temel Reis’in beyazperde uyarlamasını da kaleme alan Jules Feiffer yer alıyor.