I Was a Simple Man
Christopher Makoto Yog’un büyüleyici filminde geçmiş ile bugün ve hatıralar ile hakikat arasındaki sınırlar ortadan kalkarken, ölümün kaçınılmazlığıyla hayat dolu bir yüzleşme yaşanıyor. Bir rüya ritmiyle akan I Was a Simple Man, var olmanın güzelliğini kucaklıyor.