Udo Kier’in bir vampir, Alfred Edel’in ise bir Kızılderili şefi olarak karşımıza çıktığı film, sessiz sinemanın estetiğini günümüze mizahi bir şekilde uyarlıyor. Düsseldorf Film Müzesi tarafından hazırlatılan özel bir kısa metraj.