34 yaşındaki Igor Levit, her zaman yeni şeyler denemeye açık olan cesur bir klasik müzik sanatçısıdır. Dünyanın farklı yerlerinde 100’den fazla konser vermeye hazırlanırken COVID-19 salgınının patlak vermesiyle sanatı üzerine yeniden düşünme fırsatı bulur.