In the Court of the Crimson King: King Crimson at 50
Rock tarihinin en gizemli gruplarından King Crimson, kuruluşunun 50. yıldönümünde dünya turnesine çıkıyor. Geçmişten ve bugünden röportajlarla yarım asırlık bir miras, tüm çıplaklığıyla gözler önüne seriliyor.