In the Name of Christ
Fildişi Sahili’nden Roger Gnoan M’Bala’nın imzasını taşıyan In the Name of Christ, Afrika sinemasının klasiklerinden biri. Batı Afrika’da dini kurumların kolonyalist amaçlarını eleştiren, toplumsal bir taşlama.