Green Card piyangosuyla Amerika’ya gidecek Deniz’in İstanbul’la, arkadaşlarıyla, sevgilisiyle vedalaşma günlerini, onun kendi benliğini saklayan kamerasından izleriz. Kalanların hüzünlü, karamsar, kayıtsız, öfkeli, umutlu, endişeli tepkileri Deniz’le birlikte yola çıkacaktır.
Veda anlarının yarattığı duyguyu kayıt altına alan bu kısa film, hayallerini gerçekleştirememe korkusu yaşayan genç insanların hislerini aktarıyor. Türkiye’den gidenlerle geride kalanlar arasındaki ilişkiyi ele alan Dış Hatlar, bir karakter dönüşümünden ziyade bir dönemi ve ruh halini anlatıyor.