It's Never Over, Jeff Buckley
Jeff Buckley 1997’de aniden öldüğünde ardında tek bir albüm bıraktı. Gün yüzüne çıkmamış görüntüler, özel sesli mesajlar ve en yakınındakilerin anlatımıyla büyüleyici bir şarkıcının portresi.
Jeff Buckley’nin dört oktavlık duru sesi, Amy Berg’in vaktinden önce aramızdan ayrılan bir sanatçıya övgü niteliğindeki bu belgeselinde yankılanıyor. Az bilinen arşiv görüntüleriyle kişisel anlatıları birleştiren bu büyüleyici portre, efsanevi bir imajın arkasındaki hassas ruhu resmediyor.