James Baldwin’in bir dönem yaşayıp yazı yazdığı İstanbul’da çekilen filmde Baldwin yurtdışında yaşamaktan, bir siyahi olarak Amerika’daki deneyiminden ve tartışmalara sebep olan özel hayatından bahsediyor.