Bir geceyarısı üst kattan gelen gürültüden endişelenerek komşusunun evine giden Jülide, intihar etmek üzere olan Kaan’la karşılaşır.
Elif Eda’nın kısa filmi, inanç ve özgür iradenin kesişim noktalarında usulca ilerliyor. Dibe vurduğumuz anlarda kime sığındığımız üzerine düşündüren Jülide, hayatlarımıza şekil veren inançlarımızın doğasını ve bizim seçme özgürlüğümüzü, bir geceyarısı karşılaşması aracılığıyla sorguluyor.