Yağmurlu Kaili şehrinde küçük bir klinikte çalışan doktor Chen, rahmetli annesinin vasiyetini yerine getirmeye karar verir ve terk edilmiş yeğenini aramak için bir yolculuğa çıkar. Klinikteki yaşlı ve yalnız ortağı da ondan eski aşkını bulmasını ister.