Kalighat Fetish
Tanrıça Kali için düzenlenen üç farklı ayini anlatan Kalighat Fetish, Hindistan’ın bir yandan hızlı bir dönüşüm geçirirken, bir yandan da zamanda asılı kalan şehirlerini gözlemliyor. Ashish Avikunthak’ın kullandığı geleneksel ayin müzikleri, bu kısa filme kendine has bir ritim katıyor.