Bir boks turnuvasında birinci olmak isteyen Chao Chih-hao, bir dövüş okuluna girer. Fakat rakip bir çete tarafından sakatlanan Chao’nun formuna kavuşmak için çok çalışması ve Demir Avuç tekniğini öğrenmesi gerekmektedir. Düşmanlarından intikam almasının tek yolu budur.
1970’lerdeki Kung fu çılgınlığının klasikleri arasında yer alan Jeong Chang-hwa imzalı film, Amerika’da da gişe rekorları kırdı. Dövüş sanatları efsanesi Lo Lieh’nin başrolünde yer aldığı film, yerçekimine meydan okuyan kanlı dövüş sahneleriyle iddialı bir intikam öyküsü anlatıyor.