Sansür kurulu, yeni filmindeki bir sahneyi sansürlemek isteyince genç bir yönetmenin başı derde girer.
Çok yönlü sinemacı Varun Grover, sıradan bir sinema salonunu hayallerle dolu bir bilimkurgu alanına dönüştüren bu yaratıcı kısa filmle yönetmenliğe başlamıştı. Hindistan’daki medya sansürünü ince bir mizahla hedef alan Kiss katı kuralların karşısında yoğun arzuları cesurca ortaya koyuyor.