Doktor Marianne ve hemşire Tor, gönül işlerinden kaçmaktadır. Tor’un kaçamak ilişki aradığı bir vapurda tanıştıktan sonra Marianne, toplumsal normları sorgulamaya başlar.
Dag Johan Haugerud’un modern ilişkiler üzerine yazdığı üçlemenin bir parçası olan bu ışıltılı eser, tek gecelik online buluşmalardan yüz yüze aşklara kadar seks ve romantizmi her yönüyle tadıyor. Oslo’da ağustos sonunun ışıltısıyla dolu Love kalbe dokunuyor.