14 yaşındaki Kikuo, yakuza olan babası ölünce ünlü bir kabuki oyuncusuyla yaşamaya başlar. Oyuncunun oğlu Shunsuke ile birlikte kendini tiyatroya adar. Yıllar içinde birlikte büyüyüp gelişen iki genç adamdan yalnızca biri en büyük kabuki ustası olabilecektir.