Kusursuzlar
Güneşli bir Ege kasabasında, bir sırrın etrafında tansiyonu sürekli yükselen bir öykü. Ramin Matin imzalı Kusursuzlar, kardeşlik bağının yarattığı sevgi-nefret ilişkisine tanıklık ederken, tüm çelişkileri ve çatışmalarıyla “yaşayan”, travmalarıyla yüzleşme cesareti bulan iki kadın karakter çiziyor.