Kendini sürekli tehlikeye atan şımarık bir sosyal medya fenomenini canlandıran Adèle Exarchopoulos, kendini adeta baştan yaratıyor. Quentin Dupieux imzalı bu absürt komedi, modern zamanda şöhretin tuzaklarına dair keskin bir inceleme.