Bir müzede çalışan Chloé, onunla yakından ilgilenen terapisti sayesinde depresyonu yener. Terapi seansları sona erince, ikisi birbirine âşık olduklarını fark ederler. Chloé’nin hayatında yeni bir sayfa açılır, adamın evine yerleşir. Çok geçmeden, onun bir şeyler sakladığından şüphelenir.
François Ozon’un erotik gerilimin ustalarından biri olduğunu kanıtlayan Tutku Oyunu, Alfred Hitchcock ve Brian De Palma filmlerinin izinden gidiyor. Marine Vacth ve Jérémie Renier’in cüretkâr performanslarından güç alan, zihni fazlasıyla uyaran psikolojik bir kedi-fare oyunu.