Genç bir kadın olan Vittoria, kendinden büyük bir adamla ilişkisini sonlandırmıştır. Ardından tanıştığı yeni aşkı, borsa simsarı Piero ile Roma’nın terk edilmiş banliyölerinde hoşça vakit geçirse de kısa sürede bu ilişkiden de beklediğini alamayacağını anlayacaktır.
Efsanevi modernizm eleştirmeni Michelangelo Antonioni, Macera ve Gece ile başlayan “iletişimsizlik” üçlemesini, adeta geleceği gören olağanüstü filmi Batan Güneş ile tamamlıyor. Sinema tarihinin en heyecanlı final sahnelerinden birini barındıran filmde Monica Vitti ve Alain Delon yer alıyor.