Alain Robbe-Grillet’nin erotik tonlarla bezeli filmi, evli bir adamın sürekli düşlerinde gördüğü bir kadına geliştirdiği takıntı hakkında.
Louis Feuillade’ın sessiz döneme damga vuran filmlerinin ruhunu taşıyan bu unutulmaz cinayet öyküsünde, Alain Robbe-Grillet Fransız sürrealist geleneğine bir saygı duruşunda bulunuyor. Rene Magritte referanslarıyla ve vampirlerle dolu gizemli, barok bir öykü.