Fransa’da şampiyon olan genç boks yıldızı Camille, en yakın arkadaşı Matteo sayesinde ölümcül bir kazadan kılpayı kurtulur. Kaygılar içini kemirirken, boks sevgisini ve Matteo ile ilişkisini sorgulamaya başlar.
Valery Carnoy’un ilk uzun metrajlı filminde boks dünyasının temel unsurlarına eğiliyor: disiplin, itaat ve fedakarlık. Hayal gücünün özgürleştirici yanına alan açan Wild Foxes, rekabetçi sporların baskısını dayanışmayla dengeliyor.