Felsefe bölümüne hoca olarak girmeyi başaramayan 35 yaşındaki Sophia, “geçici olarak” ağabeyi Karim ile yaşamak zorunda kalır. Karim’in körkütük aşık olmasıyla iki kardeş arasındaki güçlü bağ sınanır. Kendini terk edilmiş hisseden Sophia’nın artık gerçek bir yetişkin gibi davranması gerekmektedir.