Adelaida, çöküşün eşiğindeki Caracas’ta annesini defnettikten sonra evinin zalim milislerce ele geçirildiğini görür. Toplum çürüyüp giderken, hayatta kalmak için kimliği de dahil her şeyi riske atması gerekecektir.
2017’nin şiddetli politik çalkantılarını fona alan bu güçlü Venezuela filmi kusursuz bir korku, paranoya ve gerilim atmosferiyle bir hayatta kalma hikayesi anlatıyor. Kahramanlığın yokluğuyla yüzleşen It Would Be Night in Caracas, distopik bir karanlıkta ufak direniş pırıltılarına tutunuyor.