Laberint d’Horta, Barcelona. Parkın içindeki labirentin merkezinde bir Eros heykeli vardır. Bu heykeli bulmak için birkaç yolculuk gerçekleşir. Labirentin hiçbir yere çıkmayan yollarında ilerlenirken gizemli bir yeraltı dünyasının kapıları açılır.