Land of My Dreams
Bianca ve annesi uzun yıllar ayrı kaldıktan sonra Porto’da tekrar bir araya gelir ve yola koyulurlar. Striptiz gösterilerinin eşlik ettiği yolculuklarında kayıp zamanın, imkansız aşkın ve tuhaf fantezilerin peşinden koşarlar.
Fransız yönetmen Yann Gonzalez’in ilk filmi Les rencontres d’après minuit’yi keşfettikten sonra daha fazlasını görmek istedik. Böylece, ilk uzun metrajından önce çektiği kısa filminin peşine düştük. Bir anne-kızın striptiz şovunu izlediğimiz tuhaf, aşırı biçimci, seksi ve uçuk filmi bomba gibi!