11 yaşında içine kapanık bir kız çocuğu olan Lucille, bir yüzme havuzunun bakım hizmetini veren ailesiyle birlikte, havuzun bulunduğu binada yaşamaktadır. Fincan tabağını andıran bu yerin tuhaflığı yüzünden Lucille’in kafasında tahammülü zor bir acı ortaya çıkar.