Çing hanedanı, silahlı yabancıları alt etmeleri için Kung fu dövüşçülerini görevlendirir. Klan lideri Lei Kung, bu beyhude katliama karşı çıkar. Bu yüzden gözünü kan bürümüş önde gelenlerin hedefi olur. Hayatta kalmak için, esrarengiz silahlarla dolu bir cephaneliğe ulaşması gerekir.