Lemon Tree
Amerikan uygarlığı, New Yorklu sinemacı Rachel Walden’ın çıkış filminde tüm cazibesiyle ekrana yansıyor. Bir araba yolculuğunu şans, risk ve korkuyla dolu bir maceraya çeviren bir baba-oğulun hikayesi, 16mm estetiği ve hareketli kurgusuyla seyirciyi ekrana kilitliyor.