Bir zamanlar Filipinlerin aksiyon sinemasında öncü bir isim olan Leonor Reyes, artık yaşlanma, borçlar ve oğlunun ölümünün acısıyla cebelleşmektedir. Geçirdiği bir kaza sonucu komaya girer ve kendi yazdığı bir senaryonun içinde uyanır.