Clitopolis gezegeninin kraliçeleri tarafından yetiştirilen prenses Saira, kız arkadaşı Kiki onu terk edince deliye döner. Kiki’nin kaçırılmasının ardından Saira 24 saat içinde kayıp bir kraliyet silahının peşine düşecek, bağımsızlığını test edecek ve beklenmedik bir bağ kuracaktır.
Sapphic arzu ve çılgın maceralarla dolu bir evren kuran ve bu Berlinale’den ödülle dönen film, büyüme sancılarını fantastik yaratıklara ve gezegenlere dönüştürüyor. Kuir hassasiyetlerini gururla taşıyan Lesbian Space Princess, animasyonda yeni ufuklara açılıyor.