Alice, yeni türler üreten bir şirkette botanist olarak çalışmaktadır. İdeal sıcaklıkta tutulup düzenli olarak sohbet edildiğinde sahibini mutlu eden kırmızı bir çiçek üreten Alice, şirketin kurallarını hiçe sayarak, tek başına büyüttüğü oğlu Joe’ya bu çiçekten götürür.
Jessica Hausner, bedenlerin ele geçirildiği klasik korku hikayelerine modern ve stilize bir yorum getiriyor. Ben Whishaw ile başrolleri paylaşan Emily Beecham’a Cannes’da En İyi Kadın Oyuncu ödülü getiren film, büyük ilaç firmalarının hüküm sürdüğü bir çağı bilimkurgu öğeleri ve çiçeklerle süslüyor.