Zino annesini yitirince 25 yıl önce ortadan kaybolan babası Farid’i bulmaya karar verir. Güney Fransa’daki bir evin önüne motoruyla yanaştığında kendisini Farid yerine Lola beklemektedir.
Baş döndürücü Fanny Ardant’ın hiç tanışmadığı oğluyla bir araya gelen transseksüel bir kadını oynadığı Lola Pater, kabullenme ve evlat sevgisini beraberinde getiren bir aydınlanma masalı. Melodram ve mizah öğelerini ustaca harmanlayan film kimliğimizle barışmamız gerektiğini hatırlatıyor.