Genç yaşta dul kalan Susan Vernon, hakkındaki dedikoduların yatışmasını beklerken eski eşinin ailesini ziyaret eder. Bu ziyaret sırasında kendine ve evlenmeye pek gönlü olmayan kızına koca bulmaya karar verir. Eski bir arkadaşının yardımıyla bir sürü ilginç adamla tanışır.
Damsels in Distress ile sinemaya dönen Whit Stillman, hem şaşırtıcı hem de kendine çok yakışan bu filmle tekrar seyirci karşısına çıktı. Sefa düşkünü Manhattanlıları ustaca resmeden Stillman’ın Regency dönemi entrikalarını da aynı ustalıkla aktarabildiğini gösteren nefis bir Jane Austen uyarlaması.