The Bear dizisinin senarist ve yapımcısı Alex Russell imzalı bu iddialı gerilimde aşk ve takıntı, bir madalyonun iki yüzünü oluşturuyor. Genç yıldızlar Archie Madekwe ve Théodore Pellerin’in başrolünde yer aldığı film, ünlülere tapınmanın karanlık ironisini gözler önüne seriyor.