Martin Scorsese, efsanevi Michael Powell ve Emeric Pressburger ikilisinin mirasını onurlandırıyor. Klipler ve pek bilinmeyen arşiv görüntüleriyle Scorsese, sinemaya damga vuran bu iki yazar ve yönetmenin dehasını ve sinema tarihine etkisini irdeliyor.
Kırmızı Pabuçlar, Siyah Nergis ve A Canterbury Tale dahil sayısız filme imza atan efsanevi sinemacılar Powell ve Pressburger. Bu ikilinin büyük hayranı olan Martin Scorsese, seyirciyi kendi hayatına da temas eden bir yolculuğa çıkararak muazzam bir külliyatın kapılarını aralıyor.