Rebecca Miller’ın eksiksiz New York komedisinde entelektüel ve romantik ikilemler iç içe geçiyor. Greta Gerwig’in en iyi performanslarından birini sergilediği film, günümüzde anneliği ve aileyi yeniden hayal ediyor.