Magnificent Obsession
Gamsız ve çapkın bir adam olan Bob Merrick’in yaptığı yelkenli kazası, Doktor Philips’in ölümüne sebep olur. Doktorun eşi Helen’den özür dilemek isteyen Merrick, kadına aşık olur.
Douglas Sirk, 1950’lerde çektiği Technicolor melodramların zirvesine tesadüfler ve bağlılığa dair bu filmle varıyor. Rock Hudson, Sirk ile efsane işbirliklerinin ilkinde farklı tonlara bürünen performansıyla serserilik ve azizlik arasında gidip geliyor.