Maison du Bonheur
Maison du bonheur, 30 dikkatlice düzenlenmiş bölümde, uzun zamandır Paris’te yaşayan 77 yaşındaki Juliane Sellam’ın günlük hayatının cazip bir resmini yapıyor. Montmartre’deki dairesinde yalnız oturan Sellam, hayatta küçük şeylerden keyif almaktadır.