Bu idare etme ve direnç hikayesinde renkli kumaşlar, yokluk ve talihsizlikle iç içe geçiyor. Kamerun’daki hayatı bu sefer kurmaca ile ekrana taşıyan Rosine Mbakam, empatiyle şekillenen belgesellerindeki gerçekçiliği ve sıcaklığı, dokunaklı bir anlatıya aktarıyor.