Lee, ağabeyi Joe’nun ölümünün ardından, genç yaştaki yeğeninin yasal vârisi olduğunu öğrenir. Yıllar önce ayrıldığı balıkçı kasabasına dönüp ona göz kulak olmaya pek de gönüllü değildir. Doğup büyüdüğü bu küçük yerde, ailesini dağıtan ağır bir travmayla yüzleşmesi gerekecektir.