Mariana, Mariana
1940’lı yıllarda küçük Carlos, daha iyi şartlarda yaşamak isteyen ailesiyle birlikte Mexico City’ye taşınır. Amerika’da doğmuş Jim’in gelmesiyle Carlos, büyük bir merak ve hayranlık duygusuna kapılır. En çok ilgisini çekense, Jim’in genç annesi Mariana olur.
1940’ların Mexico City’sini ustalıkla ekrana taşıyan bu duygusal büyüme hikayesi, Alfonso Cuarón imzalı Roma filmiyle benzer bir hava taşıyor. Meksika Akademi Ödülleri’nde 10 ödül kazanan Mariana Mariana, sınıf ayrımının sebep olduğu büyüme sancılarını zarafetle resmediyor.