Gazeteci Roland Wolf, kız kardeşinin cinayetini araştırırken karşısına televizyon sunucusu Legagneur çıkar ve bu adamın olumlu imajının ardında başka bir şeyler olabileceğinden şüphelenir. Legagneur’ün dünyasındaki insanları tanıdıkça kimsenin göründüğünü gibi olmadığını fark eder.
Agatha Christie ve Hitchcock’a göndermelerde dolu öyküde kimse göründüğü gibi değil. Chabrol, adeti olduğu üzere sahneleri enfes sofralarla donatıyor. Onun filmlerinde gastronomi, burjuvazinin vazgeçemediği hazzı ve günahı. Kırmızı şarapla birlikte, her türlü sapkın cinai düşünce de öykünün parçası.