Melancholia
Marcos diktatörlüğü zamanında, öncesinde ve sonrasında yıllar boyunca Filipinler’de sayısı bilinmeyecek kadar çok insan kaybolmuştur. Melancholia, Filipin toplumunun anlattığı bu kedere adanmış ve bu derece kaybolmuşun anlamını arıyor.