Piyanist André, eşinin bir kazada ölmesinden sonra çikolatacı eski eşi Mika’yla yeniden evlenir. Oğlu Guillaume ile birlikte kusursuz bir aile hayatı yaşarlar. Kendisine hoca arayan genç piyanist Jeanne’ın gelmesiyle, ilk bakışta görünenin aksine, derinlerde her şeyin sütliman olmadığı ortaya çıkar.
Chabrol, sapkın bir insanı canlandırmak isteyip istemediğini sorduğunda Huppert kendinden beklendiği gibi coşkuyla “Evet!” dedi. Neticede ortaya, ağızda yakıcı bir tat bırakan bu olağanüstü karakter incelemesi çıktı. Şık mekanlar ve burjuva kibarlığının altında yatan karanlık dürtülere hazır olun.