Mountains
Yuva, aile ve topluluk hissinin sıcaklığını yakalayan bu uzun metrajlı çıkış filmi, bir yandan da bu yapıları zayıflatan etkileri gün yüzüne çıkarıyor. Empatiyle dolu bir karakter incelemesine imza atan Monica Sorelle, kültür ve kimlik arasındaki ilişkiyi ve her ikisinin de hassaslığını irdeliyor.