Meşhur Yunan adası Hydra’da geçen Paweł Pawlikowski imzalı bu kısa film, dinamik siyah-beyaz görselliğiyle büyüleyici bir modern mit yaratıyor. Sinemanın ilk yıllarına modadan ışıltılar katan manken ve oyuncu Małgosia Bela, korkusuz bir ilham perisi rolünde.