Cannes’da Resmi Seçki kapsamında gösterilen ilk Nijerya yapımı olan Akinola Davies Jr.’ın ödüllü çıkış filmi, derin duygular ve lirik görsellerle dolu. Baba-oğul ilişkisini yumuşak bir ışıltıyla sarmalayan bu capcanlı büyüme hikayesi, siyasi çalkantılar ortasında kıymetli olana odaklanıyor.